صنعت بیمه
اطلاع از استحقاق درمان بیمه شدگان از طریق ۱۴۲۰
مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی از ارائه سرویس استعلام وضعیت برخورداری از حمایت های درمانی تامین اجتماعی در بستر IVR (تلفن گویا) از طریق سامانه ۱۴۲۰ خبر داد.
به گزارش حامی مالی به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، امیرحسین حمیدیان اظهار داشت: در راستای توسعه ارائه خدمات این سازمان در کانالهای متعدد، ارائه سرویس استحقاق درمان در بستر IVR سامانه ۱۴۲۰، بر اساس کد ملی و شناسه اتباع خارجی، قابل بهره برداری است.
وی افزود: مخاطبین سازمان تامین اجتماعی می توانند با تماس به شماره ۱۴۲۰ و انتخاب گزینه ۳ و وارد کردن کد ملی یا شناسه اتباع خارجی، از وضعیت برخورداری از حمایت های درمانی خود مطلع شوند.