A place where you need to follow for what happening in world cup

بازار رمزارزها دوباره صعودی شد!

0 122

پس از توافق شرکت چینی اورگراند (Evergrande) برای پرداخت بدهی‌های خود و تصمیم فدرال رزرو به تداوم سیاست پولی فعلی خود، بازار ارزهای دیجیتال بازگشت قابل‌توجهی را تجربه کرد.

در تاریخ ۲۲ سپتامبر و پس از یک اصلاح ۴۸ ساعته که باعث شد قیمت بیت کوین (BTC) و آلت کوین‌ها به پایین‌ترین سطح خود برسد، اکوسیستم ارزهای دیجیتال بار دیگر علائم بهبودی از خود نشان می‌دهد.
در روزهای اخیر، سهامداران و سرمایه‌گذاران حوزه رمزارزها به شدت نگران ورشکستگی شرکت املاک و مستغلات چینی اورگراند بودند و می‌ترسیدند که این موضوع منجر به سقوط بازارهای مالی در سطح جهانی شود.

گذشته از اخبار منفی مربوط به شرکت اورگراند، اظهارات اخیر گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) نیز بازار ارزهای دیجیتال را به صورت منفی تحت تأثیر قرار داده بود. گنسلر در اظهارات جدید خود مجدداً بر برنامه‌های کمیسیون SEC برای سرکوب رمزارزها و بازار در حال رشد استیبل کوین‌ها تأکید کرده است.

با این حال، نگرانی‌های مربوط به اورگراند پس از آن‌که این شرکت املاک با دارندگان اوراق قرضه برای پرداخت بدهی‌های خود به توافق رسید، موقتاً رفع شد و آرامش دوباره به بازارها بازگشت.

علاوه بر این، جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، روز چهارشنبه اعلام کرد که بانک مرکزی قصد دارد سیاست پولی فعلی خود را ادامه دهد و نرخ بهره تغییری نخواهد کرد. پاول همچنین پیش‌بینی کرد که این تورم افزایش‌یافته برای ماه‌ها باقی خواهد ماند.

از دست دادن اعتماد سرمایه‌گذاران به دلار آمریکا به دلیل تورم می‌تواند به معنای ورود پول بیشتر به بازار دارایی‌هایی مانند بیت کوین باشد. همین اتفاق نیز افتاد و بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته رشد چشمگیری را تجربه کرد.

داده‎های بازار نشان می‌دهند که از زمان سقوط قیمت بیت کوین به ۳۹،۵۷۰ دلار در عصر روز ۲۱ سپتامبر، قیمت این ارز دیجیتال با بیش از ۱۲ درصد رشد به بالاترین سطح روزانه خود در ۴۴،۱۸۵ دلار رسیده است.

 

نمودار کندل یک روزه قیمت بیت کوین در صرافی بیت استمپ (Bitstamp)

همزمان با افزایش قیمت بیت کوین، بیشتر ۲۰۰ رمزارز برتر بازار نیز رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند و اکثراً در وضعیت سبز قرار دارند.

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته

به دنبال رشد قیمتی ارزهای دیجیتال، ارزش کل بازار کریپتو با یک رشد ۸ درصدی به ۱٫۹۸ تریلیون دلار رسیده و میزان تسلط بیت کوین بر بازار نیز برابر با ۴۳٫۲۷ درصد گزارش شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.