A place where you need to follow for what happening in world cup

بازگشت طوفانی کاردانو

0 119

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط شرکت مساری (Messari)، همزمان با رشد قیمتی کاردانو، حجم تراکنش‌های این ارز دیجیتال نیز افزایش یافته و حتی از اتریوم پیشی گرفته است.

به گزارش این شرکت، حجم تراکنش‌های روزانه کاردانو و اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب برابر با ۷٫۰۲ میلیارد دلار و ۵٫۴۱ میلیارد دلار بوده است.

علاوه بر این، لازم به ذکر است که در ۲۴ ساعت گذشته کاربران کاردانو تنها ۶۶،۰۵۸ دلار کارمزد تراکنش پرداخت کرده‌اند، در حالی که کارمزد پرداختی توسط کاربران اتریوم در همان بازه زمانی ۴۴٫۷۴ میلیون دلار بوده است.
در حالی که منتقدان تمایل دارند کاردانو را به عنوان یک «زنجیره ارواح» معرفی و رد کنند، در حال حاضر برخی از برنامه‌های غیرمتمرکز بزرگ بر بستر این بلاکچین مبتنی بر اثبات سهام اجرا می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به اکوسیستم استیبل کوین آردانا (Ardana)، صرافی غیرمتمرکز مالادکس (Maladex)، پروتکل بانکی غیرمتمرکز مِلد (MELD) و بازار توکن غیرقابل تعویض CNFT.IO، اشاره کرد.

همان‌طور که پیش‌تر هم گزارش شد، صرافی غیرمتمرکز ساندی سواپ (SundaeSwap) مستقر در کاردانو نیز اخیراً اعلام کرده که آماده راه‌اندازی است و شبکه اصلی خود را از پنج‌شنبه این هفته اجرا خواهد کرد.

به گفته جان وودز (John Woods)، مدیر معماری کاردانو در شرکت اینپوت آوتپوت (Input Output)، انتظار می‌رود راهکارهای متعددی نیز برای افزایش مقیاس‌پذیری در سال ۲۰۲۲ اجرا شوند، از جمله بهبود اسکریپت پلوتوس، هایدرا (Hydra)، سایدچِین‌ها و میتریل (Mithril). وی همچنین گفت که پروژه‌های زیادی در حال تکمیل و توسعه خود بر بستر بلاکچین کاردانو هستند.

هفته گذشته، در نظرسنجی انجام‌شده توسط ویتالیک بوترین، هم‌بنیانگذار اتریوم، کاردانو برنده شد. بوترین در این نظرسنجی از دنبال‌کنندگان خود پرسیده بود که کدام ارز دیجیتال می‌تواند جایگزین اتریوم شده و تا سال ۲۰۳۵ به ارز دیجیتال برتر جهان تبدیل شود.

کاردانو به جمع ۵ رمزارز برتر بازگشت!

داده‌های بازار نشان می‌دهند که ارز دیجیتال کاردانو در حال حاضر با قیمت ۱٫۵۴ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱٫۷ درصد و طی هفت روز اخیر، بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.
علاوه بر این، ارزش بازار کاردانو نیز به ۵۱٫۴۷۵ میلیارد دلار افزایش یافته است. این موضوع باعث شده که کاردانو با پیشی گرفتن از یواس‌دی کوین (USDC) و سولانا (SOL)، دوباره به جمع پنج ارز دیجیتال برتر بازار بازگردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.