راه اندازی تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانهها
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانههای کشور از راه اندازی تلفن گویای این سازمان، جهت تسریع ارائه خدمات غیرحضوری مشاوره ای خبر داد.
۶۰ خط گویا برای پاسخگویی به سوالات و مشاوره به مردم در حوزه یارانهها راه اندازی شد، امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور درباره این خبر، گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و لزوم انجام پاسخگویی به سوالات و مشاوره های مردم در سراسر کشور در حوزه یارانهها، هموطنان گرامی میتوانند به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانههای کشور پاسخ پرسش ها و راهنمایی های خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به ارائه خدمت رسانی بهتر به آحاد مردم در سریع ترین زمان ممکن، افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و اجرای دولت الکترونیک و همچنین رعایت حقوق و رفاه حال شهروندان، ۶۰ خط تلفن گویا برای ارتباط گیری مستقیم مردم با سازمان راه اندازی شد تا کارشناسان این بخش، پاسخگوی سوالات و رفع ابهامات در این زمینه باشند.
حاجتی اضافه کرد: هموطنان گرامی میتوانند در تهران از طریق تماس با شماره تلفن ۴۳۸۵۷ و در شهرستانها با شماره تماس ۴۳۸۵۷-۰۲۱ در ۲۴ ساعت شبانه روز اطلاعات خود را کسب کنند. همچنین در ساعات اداری نیز به طور مستقیم با کارشناسان واحد پاسخگویی مشکل خود را مطرح و پیگیری کنند و یا در صورت نیاز به سازمان های مربوطه و دفاتر همکار معرفی شوند.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور به ایجاد مکانیسمهای الکترونیکی برای ثبت سوالات مردم و پیگیری آن در حوزه یارانهها اشاره کرد و ادامه داد: هموطنان گرامی برای دسترسی بیشتر با اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی و همچنین دریافت پاسخ پرسشهای خود و سایر خدمات الکترونیکی سازمان میتوانند به آدرس پایگاه اطلاع رسانی سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور به آدرس www.hadafmandi.ir مراجعه کنند.