بورس و سهام

عرضه اولیه هامون صبا، سه شنبه ۲۹ تیر

فرابورس ایران، سه‌شنبه، ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰، میزبان عرضه اولیه تعداد ۴۵۰ میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا، با نماد معاملاتی “وهامون” به روش ثبت سفارش خواهد بود.

به گزارش حامی مالی به نقل از بازار سرمایه، تعداد ۴۵۰ میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا معادل ۱۵ درصد سهام این شرکت، سه‌شنبه، ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰، با نماد معاملاتی “وهامون” در بازار اول فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۱۷۵۰ تا ۱۹۰۲ ریال برای هر سهم و با سهمیه ۸۴۰ سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. همچنین متعهدین خرید این نماد صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تامین و صندوق سرمایه‌گذاری توسعه تعاون صبا هر یک به میزان ۲۵ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه سهام این شرکت است.

تعداد ۴۵۰ میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا در حالی سه‌شنبه این هفته عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، ۴۲۰ میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۳۰ میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا