A place where you need to follow for what happening in world cup

قول وزرا برای اجرای فاز ۲ طرح ۵۵۰ هزار هکتاری

0 127

استاندار خوزستان گفت: وزیران نیرو و جهاد کشاورزی قول شروع فاز ۲ طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری را داده‌اند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی روز چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی استانداران با معاون اول رئیس جمهور اظهارکرد: امسال ۱۲۴۵ میلیارد تومان اعتبارات روستایی و مناطق محروم خواهیم داشت که توزیع شهرستانی آن هم در حال انجام است.

وی افزود: ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبارات راه روستایی و ۱۷۰ میلیارد تومان هم در بخش آب روستایی منظور شده که جمعاً حدود ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ میلیارد تومان می‌شود.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: از بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و گروه‌های وابسته به سپاه و بسیج هم خواسته‌ایم به مناطق محروم و روستایی و بودجه‌های استانی کمک کنند تا کلیه پروژه‌های خرد که ۳۰۰ پروژه در بخش های آب، راه، بهداشت و درمان، مدرسه‌سازی و سایر نیازهای روستایی در سراسر استان است اجرایی شود.

وی بیان کرد: با انجام این طرح ها یک تحول خوبی خواهیم داشت و این اعتبارات علاوه بر اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و حق آلایندگی است.

استاندار خوزستان توضیح داد: علاوه بر این اقدامات دیگری برای آب شرب، روان آب ها و پیشگیری از سیل داریم. همچنین برای پروژه‌های اشتغال‌زایی برای روستاها امسال با نظارت دقیق تر امیدواریم حداکثر استفاده را از این امکانات داشته باشیم.

وی گفت: برای زیرساخت ها علاوه بر اعتبارات استانی اعتبارات ملی را در بسیاری از جاده ها و پروژه ها داریم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: از طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری حدود ۲۷۰ هزار هکتار آن اجرا شده که نواقصی دارد و دنبال مرتفع کردن آن هستیم.

سلیمانی‌دشتکی عنوان کرد: وزیران نیرو و جهاد کشاورزی قول شروع فاز ۲ طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری را داده‌اند.

استاندار خوزستان گفت: همچنین با وزیر محترم نفت رایزنی کردیم و پیگیر هستیم اعتبارات خوبی برای مشکلات زیرساختی استان اختصاص یابد و در صورت تخصیص این اعتبارات، ظرف دو سه سال بخش بزرگی از مشکلات فاضلاب، آب شرب و روان آب‌ها حل خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.