A place where you need to follow for what happening in world cup

لزوم اجرای طرح تأمین کالای اساسی در حمایت از اقشار کم برخوردار

0 138
نماینده مردم نیشابور در مجلس،گفت: ما در مجلس یک طرح برای تأمین کالای اساسی در حمایت از اقشار کم برخوردار تصویب کردیم اما ظاهراً دولت با مردم هم مشکل دارد.

به گزارش حامی مالی به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، عصبانیت و واکنش معاون اول و دولتمردان به سخنان رئیس مجلس را ناشی از رویکرد و نگاهی دانست که بودجه را شلاقی برای تنبیه مردم می‌داند و گفت: به پایان ۸ سال فرو ریختن آوار این دولت ناکارآمد بر سر اقتصاد و مردم نزدیک می‌شویم و کارنامه این دولت نمره مردودی در پایان شهریور است.

 نماینده  مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت بعدی باید سال‌ها آواربرداری این ۸ سال را بکند، اظهار داشت: آقایان می‌دانند بعد از سال‌ها شعار توخالی و وعده، یک صفر بزرگ در کارنامه آنها ثبت شده، طبیعی است که در این شرایط با هر اقدام و سوال، انتحاری به همه حمله می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی این انتقادها از عملکرد اقتصادی دولت را همچون آیینه‌ای دانست که مجلس و دیگران در مقابل افرادی همچون جهانگیری یا نوبخت و دیگر اعضای تیم اقتصادی دولت می‌گذارند تا عملکرد و خودشان را به آنها نشان دهند افزود: متأسفانه آنها بجای دیدن واقعیت با عصبانیت به این آیینه سنگ می‌اندازند و آنرا می‌شکنند.

ارکانی با تاکید بر اینکه آنها باید تاوان دروغ هایی که به مردم گفتند و کلاهبرداری‌های سیاسی که انجام دادند بپذیرند، اظهار داشت: آن آقایی که در تبلیغات انتخاباتی گفت در دولت ما مردم نه تنها به یارانه نیاز نخواهند داشت بلکه به دولت هم کمک خواهند کرد، امروز باید درباره وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم پاسخ دهد.

وی تصریح کرد امروز دولت دست در جیب مردم می‌کند تا کسری بودجه خودش را تامین کند، و افزود: در هفت ماهه اول امسال دولت ۲۲ هزار میلیارد تومان مازاد بر درآمد پیش بینی شده در بودجه، از محل فروش سهام شرکت‌های دولتی به مردم به جیب زده. پولی که از جیب سهامداران خرد غیب شد دولت به جیب زد.

نماینده مردم نیشابور خاطرنشان کرد: اینکه آقای جهانگیری می‌گوید بودجه چوب ادب است به تعبیر ایشان جمله درستی است چون دولت و ایشان بودجه را شلاق و چوبی ساخت برای نواختن بر جان مردم، اما از نگاه ما بودجه یک نرم‌افزار برای خدمت به مردم است این تفاوت نگاه مجلس با نگاه لیبرال دولت است.

ارکانی با تأکید بر اینکه البته ما تقابلی با دولت نداریم، اظهار داشت: ما در مجلس یک طرح برای تأمین کالای اساسی در حمایت از اقشار کم برخوردار تصویب کردیم اما ظاهراً دولت با مردم هم مشکل دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.