ارز دیجیتال

نهنگ‌ها دوباره برای خرید شیبا هجوم آورده‌اند

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، نهنگ‌های شیبا در ۲۴ ساعت گذشته فعال‌تر شده و تراکنش‌های بزرگ‌تر از ۱۰۰ هزار دلاری این ارز دیجیتال، بیش از ۱۲۲ درصد رشد داشته‌اند. همچنین، پلتفرم تحلیلی WhaleStats از افزایش ۸٫۲۸ درصدی آدرس‌های فعال نهنگ‌ها خبر داده است.

به گزارش این پلتفرم، سرمایه‌گذار اتریوم با عنوان BlueWhale0073 که در رتبه ۳۱۲ در این وب‌سایت قرار دارد، با خرید تقریبا ۱۴۸ میلیارد شیبا، بار دیگر جامعه کریپتو را متحیر کرده است. ارزش این خرید ۱٫۵۶۲٫۷۳۳ دلار بوده است.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط WhaleStats، شیبا اکنون در بین ۱۰ توکن برتر خریداری‌شده توسط ۵۰۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم قرار دارد. ارزش ذخایر شیبای این نهنگ‌ها در حال حاضر، نزدیک به ۶۲۷٫۵ میلیون دلار است.

اخیرا، پلتفرم Bitrue نیز یک گزینه جدید برای فارم شیبا با سه استخر راه‌اندازی کرده که به هولدرهای این توکن، امکان کسب درآمد از سرمایه‌شان را می‌دهد.

در هفته گذشته نیز صرافی MEXC Global از امکان معامله شیبا با استیبل کوین USDC Circle، در این صرافی خبر داده بود.

حساب توییتر Shibburn هم گزارش داده که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از نیم میلیارد شیبا، تنها در ۱۵ تراکنش سوزانده شده‌ است. بزرگ‌ترین این تراکنش‌ها شامل بیش از ۲۹۵٫۵۵۹٫۸۱۹ توکن بوده است.

در زمان انتشار این خبر، قیمت شیبا به ۰٫۰۰۰۰۱۰۷۳ رسیده که نسبت به ماه پیش، ۴۶ درصد کمتر است. با این‌ حال، در همین مدت، ۳۲ هزار نفر به جمع هولدرهای این ارز دیجیتال اضافه شده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا