بورس و سهام

نیازی به توقف نماد فولاد خوزستان نیست

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس درباره احتمال توقف نماد فولاد خوزستان به دلیل حمله هکری گفت: شرکت تا این لحظه رویداد با اهمیتی را به سازمان منعکس نکرده است.

به گزارش حامی مالی به نقل از بورس پرس، مهدی پارچینی درخصوص لزوم شفاف سازی اثر حمله هکری به بخشی از خطوط تولید شرکت‌ بورسی فولاد خوزستان به مهر گفت: این شرکت تا این لحظه با اهمیت بودن این اتفاق را به سازمان بورس منعکس نکرده است.

براساس این گزارش، خبرهای پراکنده در برخی رسانه‌ها حاکی از آن است، حادثه‌ای در بخشی از خطوط تولید از جمله انفجار دیگ ذوب شرکت فولاد خوزستان رخ داده که به حمله هکرها منتسب می‌شود اما مدیرعامل فولاد مبارکه در این خصوص گفت: این حادثه از اهمیت چندانی برخوردار نبوده و خطوط آسیب دیده به سرعت به مدار تولید بازگشتند.

فولاد خوزستان صبح امروز طی اطلاعیه ای در تلگرام از عدم ادامه فعالیت و تعطیلی خطوط تولید به دلیل معضلات فنی تا اطلاع ثانوی خبر داد اما مدیرعامل شرکت مدعی شد: حمله سایبری به سیستم ها با اقدامات به‌موقع ناکام ماند و هیچ خسارتی به خط تولید وارد نشد. خط تولید فعال بوده و تمام کارکنان در محل کار حاضرند. اخبار منتشره در کانال تلگرامی، توسط دشمنان و بدخواهان هک شده و از امروز تا اطلاع ثانوی معتبر نبوده و صحت هیچ یک از مطالب آن تایید نمی‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا