A place where you need to follow for what happening in world cup

پرداخت وام ۳۵۰ میلیونی مسکن در قانون جهش تولید

0 74

وزیر راه از پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی در راستای قانون جهش تولید مسکن خبر داد و گفت: هفته آینده سامانه ثبت نام متقاضیان هم آماده خواهد شد.

به گزارش حامی مالی به نقل از تسنیم، رستم قاسمی با اشاره به هدف ساخت ۴ میلیون مسکن طی چهار سال آینده گفت: برای اینکار برنامه‌ریزی‌ ها انجام و زمین‌ها پیش‌بینی شده است. ارائه تسهیلات ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی و ارائه خدمات رایگان برای اجرای قانون جهش تولید در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: استانداران به عنوان مسئول شورای مسکن استان در شناسایی و معرفی اراضی دولتی وزارت راه را همراهی کنند. زمین‌های درون شهرها که متعلق به دولت است باید شناسایی و به اداره کل استان اعلام شود.

این مقام مسئول ادامه داد: این اراضی با تغییر کاربری در اختیار دهک‌های یک تا ۵ جمیعتی برای اجرای طرح جهش تولید مسکن قرار خواهد گرفت. هفته آینده سامانه ثبت نام متقاضیان هم آماده خواهد شد.

رستمی گفت: باتوجه به تجربیات مسکن مهر و مسکن ملی در اجرای این قانون ، واحدهای مسکونی در مناطقی که متقاضی وجود دارد، احداث خواهد شد. بنابراین جهش تولید مسکن بر اساس متقاضی محوری طراحی شده است.

وی افزود: اراضی مناسب در شهرهای کوچک بنیاد مسکن آماده سازی زمین را انجام و به مردم برای احداث مسکن تخصیص می‌دهد. راه دیگر احداث مسکن با همکاری تعاونی ها و انبوه سازان است که در این رابطه اقدام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.