A place where you need to follow for what happening in world cup

استخدام غیربومی‌ها در پتروشیمی پتروناد متوقف می شود؟

0 148

نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب نیروهای مورد نیاز پتروشیمی پتروناد باید از بین جوانان بومی منطقه باشد و ما محکم پای این موضوع ایستاده‌ایم.

به گزارش حامی مالی به نقل از خبرگزاری فارس، حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر،امیدیه،هندیجان،بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی امروز در خصوص آزمون استخدامی شرکت پتروناد درجمع خبرنگاران، اظهار کرد: ظرفیت نیروی کار در بندر ماهشهر بسیار بالاست و در شهرستان به اندازه‌ی لازم نیروی متخصص و کارآزموده وجود دارد که متاسفانه برخی از شرکت‌ها از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی‌کنند.

وی ادامه داد: شرکت پتروناد قصد استخدام ۵۴ نیرو در این پتروشیمی را دارد و می‌خواهد این تعداد نیرو را با آزمون در سطح استان جذب کند و درصد کمی را به جوانان بندر ماهشهر اختصاص دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد نسبت به عملکرد مدیران این شرکت تاکید کرد: آزمون استخدامی شرکت پتروناد باید کاملا بومی برگزار شده و شرکت مزبور نیروهای مورد نیاز را از سطح شهرستان بندر ماهشهر جذب کند،در غیر این‌صورت مانع برگزاری این آزمون خواهیم شد و محکم پای این موضوع خواهیم ایستاد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه،هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد:در تماس تلفنی که با مدیرعامل شرکت پتروناد داشتیم، ایشان بر روی استخدام نیروی غیربومی تاکید دارند که ما به ایشان نیز اعلام کرده‌ایم که مخالفت جدی با هرگونه جذب نیروی غیربومی در شرکت پتروناد خواهیم داشت و بنده، مسوولین و مردم بندر ماهشهر موضوع را به هیچ‌ وجه نخواهند پذیرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.