استخدامی

استعلام گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای، الکترونیکی شد

دفتر توسعه فناوری‌های نوین آموزشی و امنیت فضای مجازی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از راه‌اندازی خدمت دریافت استعلام گواهینامه‌های این سازمان بر روی بستر کد دستوری #۴* مربوط به خدمات الکترونیک دولت همراه خبر داد.

به گزارش حامی مالی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «آرش بهرامی» مدیر کل دفتر توسعه فناوری‌های نوین آموزشی و امنیت فضای مجازی، با اعلام این خبر گفت: به منظور تسهیل در دریافت استعلام گواهینامه‌های مهارت سازمان، دسترسی به این خدمت در بستر سامانه‌های دولت همراه فراهم شده‌ است.

وی افزود: متقاضیان دریافت استعلام می‌توانند از طریق کد دستوری (USSD)4#* که سرشماره کد دستوری دولت همراه است و از طریق تمامی اپراتورهای تلفن همراه در کشور، نسبت به اخذ استعلام وکسب اطلاع از درستی و اعتبار گواهینامه‌های صادر شده توسط سازمان، اقدام کنند.

بهرامی گفت: متقاضیان، برای این منظور ابتدا کد دستوری #۴* را شماره گیری کرده، سپس کد مربوط به گزینه «دستگاه ها»را انتخاب کنید و در ادامه با انتخاب کد مربوط به گزینه «وزارت کار»، وارد منوی «سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور» شده و گزینه «استعلام گواهینامه» را انتخاب کنند.

این گزارش می افزاید: پس از این مرحله، با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد، نتیجه استعلام در قالب پیامک برای متقاضی ارسال ‌می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا