سهام عدالت

اطلاعیه توزیع مرحله دوم سود سهام عدالت

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار اطلاعیه ای، جزییات توزیع مرحله دوم سود سهام عدالت را اعلام کرد.

به گزارش حامی مالی به نقل از روابط عمومی سمات، در این اطلاعیه آمده است: مرحله دوم سود سهام عدالت بابت عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۸ شرکت های سرمایه پذیر شامل ۴۰ درصد و جمعا به مبلغ بیش از ۳۴۰۰ میلیارد تومان به حساب ۴۳ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۴۱۳ سهامداری که شماره حساب بانکی معتبر در قالب شماره شبای بانکی که قبلا به سازمان خصوصی سازی و یا شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده بودند، واریز گردید.

لازم به ذکر است، از مجموع ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی، از دو شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و پتروشیمی جم به دلیل افزایش سرمایه آنها، سود سهام مشمولان دریافت نشد تا مشمولان سهام عدالت (هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم)، از مزایای حق تقدم و سهام جدید ناشی از افزایس سرمایه بهره مند شود.

همچنین بدین وسیله اعلام می دارد، شرکت های مخابرات ایران و گروه مپنا علی رغم پیگیری های متعدد متاسفانه تمام یا بخشی از سود سهام خود را پرداخت نکرده اند و با محاسبه این دو گروه که توضیحات آنها ارائه شد، از باقی مانده سود سهام عدالت به میزان ۵۰ درصد، ۴۰ درصد آن به حساب مشمولان واریز شده است.

ضمنا آندسته از مشمولان اعم از روش مستقم و غیر مستقیم که به دلیل اشکالات موجود در حساب بانکی آنها، امکان واریز سود سهام عدالت فراهم نشده بود و در این فاصله زمانی با ارائه اطلاعات صحیح نسبت به رفع مشکل اقدام کرده اند و یا در فاصله زمانی اسفندماه سال گذشته تا کنون در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، سود سهام آنها به صورت تجمیع شده، به میزان ۹۰ درصد پرداخت خواهد شد.

سهامداران محترم می توانند برای اطلاع از مبالغ واریزی در مراحل اول و دوم به سایت sahamedalat.ir و یا با شماره ۱۵۶۹ تماس حاصل نمایند.

جدول درصد مالکیت و مبالغ پرداختی سود سهام عدالت به شرح زیر است:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا