A place where you need to follow for what happening in world cup

اهداف و برنامه های مدیرعامل جدید شستا

0 115

مدیرعامل جدید شستا توسعه فعالیت ، افزایش بازدهی ، مولد کردن سرمایه‌های راکد و استفاده از ظرفیت‌های ملی و بین المللی را مهمترین اهداف این شرکت اعلام کرد.

به گزارش حامی مالی، علی رستمی در مراسم معارفه مدیر عامل جدید شستا درباره اهداف و برنامه ها گفت: توسعه فعالیت ، افزایش بازدهی ، مولد کردن سرمایه‌های راکد شستا و استفاده از ظرفیت‌های ملی و بین المللی مهمترین برنامه این شرکت است. شستا باید در مقیاس بسیار بزرگ ، اداره و از همه دوره مسئولیت برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای استفاده شود.

وی افزود: با امکانات و ظرفیت‌ها و با شجاعت، خودباوری و همت مجموعه مدیران و متخصصین شستا این کار بزرگ انجام خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: فساد ستیزی از مسائل مورد تاکید حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار و میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی است. در این راستا قطعا کمیته‌ای برای این موضوع تشکیل و شفافیت و فساد ستیزی در شستا را مورد توجه قرار خواهیم داد.

رستمی گفت: مدیران شستا باید در صف اول مبارزه با فساد باشند . هیات مدیره شرکت‌ها در شستا نقش کلیدی در این امر دارند و راه اصلی آن استقرار نظام حاکمیت شرکتی است.

وی افزود: شستا سهم قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی را در اختیار دارد و تأثیر این سهم در رشد اقتصادی بسیار حائز اهمیت است . لذا همه ظرفیت را با تمام توان به کار خواهیم گرفت و اراده همه بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های این شرکت است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.