A place where you need to follow for what happening in world cup

بیت کوین جذاب ترین ارز دیجیتال در بین مردم

0 140

بیت کوین با داشتن سلطه ۶۱ درصدی بر بازار (نسبت ارزش کل بیت کوین به تمام بازار) با اقتدار در صدر بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد و قیمت‌ها اغلب اوقات همگام با بیت کوین جابه‌جا می‌شوند.

اولین‌بودن بیت کوین، محبوبیت بی‌نظیر، امنیت فوق‌العاده بالا (بیشترین قدرت پردازش که از سمت ماینرها تأمین می‌شود)، جامعه گسترده و حامیان مشهور از جمله مواردی هستند که باعث شده‌اند کسب جایگاه بیت کوین برای سایر ارزهای دیجیتال یک رویا باشد.

در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ دنیا بیت کوین خریداری کردند؛ آرزویی که بعد از ۱۲ سال محقق شد. همچنین مسترکارت، پی پل و ویزا، دو غول پرداخت‌های اینترنتی که زمانی بیت کوین را به تمسخر می‌گرفتند، اعلام کردند قصد دارند ارائه خدمات مربوط به بیت کوین را آغاز کنند. از طرف دیگر،‌ حامیان این ارز دیجیتال به‌شدت افزایش پیدا کردند تا جایی که ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، نام بیت کوین را به بیوی توییتر خود اضافه کرد و شرکت او یعنی تسلا، ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد

همیشه با مقدار پولی سرمایه‌گذاری کنید که اگر تمام آن هم از بین رفت، مشکلی در زندگی شما ایجاد نشود. همچنین طبق قاعده کلی بازار، اگر با دید بلندمدت سرمایه‌گذاری کنید، ریسک شما کاهش خواهد یافت، زیرا تاریخچه بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بلندمدت برنده میدان هستند؛ به ‌شرطی که روی پروژه‌های درستی سرمایه‌گذاری شود.

حقیقت این است که بسیاری از جهش‌ها را نمی‌توان حدس زد و حتی خوش‌بین‌ترین طرفدار چین لینک هم فکر نمی‌کرد که این ارز دیجیتال در یک سال ۷۰۰٪ رشد کند. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که اگرچه چین لینک در کوتاه‌مدت توانست چند هزار درصد رشد کند، اما تا حد زیادی هم اصلاح شد و در زمان نگارش این مقاله، عملکرد سالانه اتر و چین لینک تقریباً برابر بوده است.

همچنین هدف اول در درجه اول این است که در بازار پرریسک ارزهای دیجیتال، کمترین ریسک ممکن متوجه سرمایه‌گذاران باشد. به‌عنوان مثال، دوج کوین از سال گذشته تا اکنون بیش از ۱,۵۰۰ درصد رشد داشته است که عاملی جز حواشی مربوط به حمایت ایلان ماسک و حمایت قوی از آن در شبکه‌های اجتماعی ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.