A place where you need to follow for what happening in world cup

تداوم کمبود روغن زیرسایه بی توجهی وزارت صمت

0 113

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می‌گوید تنظیم بازار جزو وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در حال حاضر کمبود روغن در کشور بیانگر کم‌کاری این وزارتخانه در حوزه ساماندهی بازار و تامین نیاز مردم است.

لطف اله سیاه کلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از کمبود روغن در کشور و ایجاد صف‌های طولانی برای خرید این کالا، گفت: در حال حاضر واردات مواد اولیه موردنیاز تولید روغن نظم مشخصی ندارد و این عامل به نابسامانی بازار دامن زده است؛ که وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت باید در برابر این مشکل پاسخگو باشند.

نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پاسکاری وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت برای انجام وظایف، افزود: تنظیم بازار جزو وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در حال حاضر کمبود روغن در کشور بیانگر کم‌کاری این وزارتخانه در حوزه ساماندهی بازار و تامین نیاز مردم است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه هرچند مسئولان وعده‌هایی برای رفع مشکل کمبود روغن و تامین آن از ماه‌ها پیش مطرح ‌کردند اما این مشکل تاکنون تداوم داشته و به معضلی تبدیل شده است، اضافه کرد: دولت باید با سیاست گذاری درست، کالاهای اساسی موردنیاز مردم و ارزاق عمومی را تامین و در دسترس مردم قرار دهد، تشکیل صف‌های طولانی برای خرید مرغ و روغن قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در هفته‌های گذشته کمبود و گرانی روغن به یکی از دغدغه‌های مهم در بازار خوراکی‌ها تبدیل شده بود، تصریح کرد: از آنجا که دولت از انجام وظیفه خود در حوزه تنظیم بازار شانه خالی می کند، تامین کالاهایی مانند روغن برای مردم به چالش تبدیل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.