بورس و سهام

تهران بیشترین و چهارمحال کمترین آمار سجامی ها

آخرین آمارها نشان می دهد در خرداد سال جاری تهران با ۱۶ هزار و ۶۶۱ مورد بیشترین و چهارمحال و بختیاری با ۶۸۵ مورد کمترین آمار ثبت نام را در سامانه سجام داشته اند.

در خردادماه سال جاری، ۷۶ هزار و ۲۱۴ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه سجام صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۱۰۰ هزار سهامدار در این ماه به ۱۰۱ هزار و ۱۶۵ مورد رسیده است.

بر اساس این گزارش، تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه سجام در ماه مذکور به تفکیک هر استان حاکی از آن است که پنج استان تهران با ۱۶ هزار و ۶۶۱ مورد، اصفهان با ۶۳۰۷ مورد، خوزستان با ۵۶۴۷ مورد، خراسان رضوی با ۴۸۷۷ مورد و البرز با ۴۰۱۱ مورد در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.

از سویی دیگر پنج استان ایلام با ۳۸۷، کهگیلویه و بویراحمد با ۴۲۸، خراسان جنوبی با ۶۵۳، زنجان با ۶۸۰ و چهارمحال و بختیاری با ۶۸۵ مورد در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌های در بین سایر استان ها قرار دارند.

این درحالی است که در اردیبهشت ماه مردم پنج استان تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و خوزستان در سجامی شدن پیشتاز بودند و در مقابل مردم پنج استان ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، زنجان، سمنان و خراسان جنوبی کم‌ترین ثبت‌نام در سجام را داشتند.

بر اساس این گزارش، سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان» به نشانی WWW.SEJAM.IR، برای الکترونیکی کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا