A place where you need to follow for what happening in world cup

حمایت بانک توسعه تعاون از اشتغال زایی در خوزستان

0 139

حجت اله مهدیان که به همراه عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال و حجت اله میرزایی معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بازدید از چند پروژه ملی و استانی به استان خوزستان سفرکرده است ،گفت: برای بررسی مشکلات اشتغال در این استان آماده همکاری با دستگاه های استانی هستیم.

به گزارش حامی مالی، مهدیان در دیدار با قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان اعلام کرد:بانک توسعه تعاون پارسال ۲۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که از میزان ۶ هزار میلیارد ریال سهم استان خوزستان بوده است.

وی تاکید کرد:نسبت متعارف مصارف به منابع در نظام بانکی ۸۵ درصد است که بانک توسعه تعاون در برخی استانها و مناطق کم برخوردار فرا تر از این معیار عمل نموده است، و رویه کار در استان خوزستان نیز بر همین منوال است تا با اختصاص منابع کافی، طرحهای ملی و پروزه های اشتغال آفرین در این استان به نحو شایسته ای مورد حمایت واقع گردد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون ادامه داد:منابع بانک به صورت شناور است و محدودیتی برای استان ها به میزانی که درخواست دارند وجود ندارد.
مهدیان بیان کرد:با توجه به اینکه بانک توسعه تعاون یک بانک توسعه ای است منابع اش در راستای توسعه و پیشرفت منطقه ای و ملی صرف می شود.

وی گفت:برای توسعه و شکوفایی اقتصاد خوزستان ،بانک توسعه تعاون آماده خدمات رسانی به کارآفرینان و تولیدکنندگان است.
مهدیان همچنین به همراه عیسی منصوری معاون کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارسلان غمگین ،مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی خوزستان از شهرک صنعتی هفتکل بازدید کرد.

وی در این دیدار اعلام کرد:درخواست تسهیلات سرمایه گذاران در اولویت همکاران بانک توسعه تعاون در استان قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.