ارز دیجیتال

دوج کوین می تواند گزینه‌ای برای پرداخت‌ توییتر باشد

ایلان ماسک ساعاتی قبل در یکی از توییت‌های خود ایده‌ای را برای پذیرش دوج کوین به‌عنوان یک روش پرداختی در شبکه اجتماعی توییتر مطرح کرد. با این حال، آن‌طور که از لحن این توییت پیداست، پذیرش دوج کوین در توییتر فعلاً تنها در حد یک ایده ابتدایی است.

به گزارش ارزدیجیتال، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس که چندی پیش ۹.۱ درصد از سهام توییتر را خریداری کرده و عضو هیئت‌مدیره این شبکه اجتماعی شده بود، به‌تازگی در یکی از پست‌های توییتری خود به پذیرش دوج کوین به‌عنوان یک روش پرداختی برای خرید اشتراک حساب‌های ویژه این شبکه اجتماعی، یعنی توییتر بلو (Twitter Blue) اشاره کرده است.

او از زمان پیوستن به تیم توییتر، بارها پست‌هایی را درباره بخش‌های مختلف و ویژگی‌های کاربردی این پلفترم منتشر کرده است که بعضی از آنها جدی و برخی دیگر به‌نوعی برای سرگرمی بوده‌اند. برای مثال، کمی پس از آنکه ایلان ماسک نظرسنجی‌ای را برای اضافه‌کردن امکان ادیت توییت‌ها در صفحه شخصی خود برگزار کرد و ۷۳ درصد از رأی‌دهندگان با آن موافقت کردند، تیم توییتر هم به‌طور رسمی اعلام کرد که روی اضافه‌کردن این ویژگی به پلتفرم خود کار می‌کند.

ساعاتی پیش اما، او در توییتر خود ایده جدیدی را مطرح کرد و گفت: تمام کاربرانی که با پرداخت ۳ دلار در ماه اشتراک توییتر بلو می‌خرند، باید علامتی برای تأیید هویت خود دریافت کنند و ۲۰ ثانیه برای ادیت توییت‌های خود فرصت خواهند داشت که البته این زمان قابل‌تغییر است. این علامت تأیید باید با [تیک آبی] حساب‌های رسمی توییتر یا حساب‌های مربوط به چهره‌های همگانی متفاوت باشد.

در واکنش به این توییت ایلان ماسک، یکی از کاربران آرژانتینی این شبکه اجتماعی از او درخواست کرد که هزینه خرید اشتراک توییتر بلو را هم کاهش دهد و گفت که «۳ دلار در آرژانتین پولی است که می‌توان با آن برای تمام اعضای یک خانواده غذا تهیه کرد».

ایلان ماسک نیز در پاسخ به درخواست این کاربر آرژانتینی نوشت: درست است. [هزینه خرید اشتراک توییتر] باید متناسب با توان مالی اشخاص و بر اساس ارز ملی هر کشور تنظیم شود. شاید حتی یکی از گزینه‌ها پرداخت با دوج کوین باشد؟

 

تصویر گفت‌وگوی توییتری ایلان ماسک درباره پذیرش دوج کوین

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، این است که ایلان ماسک آن بخش از توییت خود را که به دوج کوین مربوط می‌شود، به‌صورت سؤالی مطرح کرده است که نشان می‌دهد پذیرش دوج کوین در پرداخت‌های توییتر حداقل تا به این لحظه قطعی نشده و به احتمال زیاد فعلاً تنها در حد یک ایده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا