مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانههای کشور از راه اندازی تلفن گویای این سازمان، جهت تسریع ارائه خدمات غیرحضوری مشاوره ای خبر داد.
۶۰ خط گویا برای پاسخگویی به سوالات و مشاوره به مردم در حوزه یارانهها راه اندازی شد، امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور درباره این خبر، گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و لزوم انجام پاسخگویی به سوالات و مشاوره های مردم در سراسر کشور در حوزه یارانهها، هموطنان گرامی میتوانند به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانههای کشور پاسخ پرسش ها و راهنمایی های خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به ارائه خدمت رسانی بهتر به آحاد مردم در سریع ترین زمان ممکن، افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و اجرای دولت الکترونیک و همچنین رعایت حقوق و رفاه حال شهروندان، ۶۰ خط تلفن گویا برای ارتباط گیری مستقیم مردم با سازمان راه اندازی شد تا کارشناسان این بخش، پاسخگوی سوالات و رفع ابهامات در این زمینه باشند.
حاجتی اضافه کرد: هموطنان گرامی میتوانند در تهران از طریق تماس با شماره تلفن ۴۳۸۵۷ و در شهرستانها با شماره تماس ۴۳۸۵۷-۰۲۱ در ۲۴ ساعت شبانه روز اطلاعات خود را کسب کنند. همچنین در ساعات اداری نیز به طور مستقیم با کارشناسان واحد پاسخگویی مشکل خود را مطرح و پیگیری کنند و یا در صورت نیاز به سازمان های مربوطه و دفاتر همکار معرفی شوند.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور به ایجاد مکانیسمهای الکترونیکی برای ثبت سوالات مردم و پیگیری آن در حوزه یارانهها اشاره کرد و ادامه داد: هموطنان گرامی برای دسترسی بیشتر با اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی و همچنین دریافت پاسخ پرسشهای خود و سایر خدمات الکترونیکی سازمان میتوانند به آدرس پایگاه اطلاع رسانی سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور به آدرس www.hadafmandi.ir مراجعه کنند.