A place where you need to follow for what happening in world cup

زمان عرضه اولیه بهار زر عالیس چناران

0 136

سومین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۲ درصد سهام بهار زر عالیس چناران طی دو مرحله به روش ترکیبی، ۶ خرداد در فرابورس وارد می شود.

به گزارش حامی مالی، با گذشت کمتر از یک هفته از عرضه اولیه سهام کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان در ۳۰ اردیبهشت ماه ، بهار رز عالیس چناران به عنوان سومین شرکت تازه وارد از طریق فرابورس، شنبه ۶ خرداد وارد بازار می شود.

بر اساس این گزارش، ۳۰۰ میلیون و ۱۲ هزار سهم معادل ۱۲ درصد سهام “عالیس” در دو مرحله با قیمت ارزش گذاری ۱۶۴۲۶ ریالی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه می شود که در مرحله اول ۱۰۰ میلیون و ۴ هزار سهم معادل ۴ درصد با حداکثر سهمیه یک میلیون و ۴۲۹ هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج عرضه می شود.

در مرحله دوم، ۲۰۰ میلیون و ۸ هزار سهم معادل ۸ درصد دیگر همان روز با حداکثر سهمیه ۵۰۰ سهمی به سهامداران حقیقی و حقوقی به روش قیمت ثابت کشف شده تعلق می گیرد. مشاور عرضه هم کارگزاری بانک ملی و متعهد خرید تامین سرمایه کاردان است.

طی سال جاری سهام دو شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان عرضه اولیه شده و بهار رز عالیس چناران، سومین سهم جدید سال بشمار می رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.