A place where you need to follow for what happening in world cup

ساکنین منازل در پهنه خطر اهواز جا به جا می شوند

0 154

استاندار خوزستان گفت: تعدادی از ساکنین که در پهنه خطر قرار دارند جابجا میشوند و قرار شد برای آنها خانه اجاره شود و با کمیته امداد نیز صحبت کردیم و قرار شد گروهی از افراد نیز که تحت پوشش کمیته امداد هستند منازلی برای آنها اجاره شود و جابجا شوند که در فصل بارندگی در معرض خطر قرار نگیرند.

به گزارش حامی مالی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز پنجشنبه در پایان نشست قرارگاه محرومیت زدایی ویژه شهرستان اهواز توضیح داد: در این نشست در مورد منازلی که در پهنه خطر در اهواز قرار دارند بررسی صورت گرفت و به طور مفصل مباحث مربوط به مناطق حصیرآباد، منبع آب، کوی آل صافی و بیست متری شهرداری مطرح شد و تقسیم کار خوبی صورت گرفت.
استاندار خوزستان افزود: یک مجموعه خوبی در حال ساخت و ساز است که مشتمل بر ساخت ۱۶۸۰ واحد مسکونی است که زمان آن طولانی میشود و در نتیجه بررسی کردیم تعداد منازلی که در پهنه خطر قرار دارد و ممکن است سانحه ببینند مشخص شد.
سلیمانی دشتکی ادامه داد: قرار شد کارگروهی تشکیل شود و تعدادی از ساکنین که در پهنه خطر قرار دارند جابجا شده و برای آنها خانه اجاره شود و با کمیته امداد نیز صحبت کردیم و قرار شد گروهی از افراد نیز که تحت پوشش کمیته امداد هستند منازلی برای آنها اجاره شود و جابجا شوند که انشاالله در فصل بارندگی در معرض خطر قرار نگیرند.
استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با همکاری دستگاهها برای ساخت و ساز ۱۶۸۰ منزل هماهنگی قوی تری شکل بگیرد و جلسه ای با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران استانی داشته باشیم که این پروژه تسریع داده شود که جابجایی کلی داشته باشیم.
سلیمانی دشتکی اظهار داشت: منازلی که در پهنه خطر قرار دارند پس از جابجایی ساکنین باید با حکم قضایی تخریب شوند که دیگر افراد در آن ساکن نشوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.