صنعت و معدن

سه محصول خودرویی ۵ ستاره را بشناسید

طبق آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده در تیرماه، سه خودرو سبک و سنگین قادر به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شده اند .

به گزارش حامی مالی به نقل از بورس پرس، گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در تیر ماه توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت منتشر شد.

سه خودرو با ۳ ستاره کیفی در گروه وانت

در گروه خودروهای سبک، بخش وانت و در فهرست قیمتی ۲، وانت های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن موتور و خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌رو، سه ستاره کیفی کسب کردند.

همچنین وانت‌های نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال از محصولات شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی بدست آوردند.

یک خودروی سبک با ۵ ستاره کامل کیفی

در گروه سبک، بخش سواری و در فهرست قیمتی یک، خودرو تیگو ۷ تولید شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی دریافت کرد. در فهرست قیمتی ۲، هایما S7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد.

JAC_S5 و JAC_S3 کرمان موتور در این فهرست قیمتی سه ستاره‌ای شدند. SWM G01 شرکت سیف خودرو، تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو مدیران خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی MVM X33S مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد. در فهرست قیمتی سه نیز برلیانس H330 اتوماتیک پارس خودرو ۳ ستاره کیفی کسب کرد.

تولید ۶ خودرو سواری با ۴ ستاره کیفی

در کلاس قیمتی چهار، دنا پلاس توربو اتوماتیک شرکت ایران خودرو ۵ ستاره کامل کسب کرد و خودروهای پژو ۲۰۷ ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دنا پلاس از ایران خودرو و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانورمای ایران خودرو نیز هر کدام چهار ستاره کیفی بدست آوردند.

در این فهرست قیمتی رانا پلاس، پژو ۲۰۶ و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شدند. سمند و سورن پلاس ایران خودرو تبریز، پژو پارس ایران خودرو خراسان ، پژو پارس ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس ایران خودرو فارس همگی ۳ ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان و پژوپارس صنایع خودروسازی فردا نیز سه ستاره کیفی کسب کردند. در سطح قیمتی پنج نیز کوییک سایپا ۴ ستاره بدست آورد. در این سطح قیمتی کوییکR پارس خودرو، تیبا ۲ شرکت سایپا و ساینای پارس خودرو موفق به دریافت ۳ ستاره کیفی شدند.

ساینای شرکت سایپا سیتروئن و تیبای شرکت سایپا سیتروئن نیز ۳ ستاره دریافت کردند. ساینا پلاس و تیبا پلاس شرکت سایپا سیتروئن و ساینا S7 پارس خودرو نیز موفق به دریافت سه ستاره کیفی شدند.

۲ خودروی سنگین با ۵ ستاره کامل کیفی

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو ۸۵NMR و کامیونت ایسوزو NPR75K بهمن دیزل موفق به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شدند و کامیونت شیلر بهمن دیزل به همراه کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل نیز ۴ ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR75M بهمن دیزل چهار ستاره کیفی و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی بدست آوردند. در بخش کشنده‌، خودروی کشنده FAWJ6 سیباموتور و کشنده نیوفوتون AUMAN H4 ایران خودرو دیزل چهار ستاره ای شدند.

در این بخش، کشنده سیتراک C7 متعلق به شرکت پیلسان نیز ۴ ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده دیما HT490 دیما دیزل نیز ۴ ستاره بدست آورد.

در بخش مینی بوس، مینی بوس پگاسوز سحر شرکت بهمن دیزل ۳ ستاره کیفی و مینی بوس آرین شرکت ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی را از آن خود کرد. در بخش اتوبوس شهری نیز اتوبوس شهری ATROS تولید شرکت ایران خودرو دیزل ۴ ستاره کیفی را بدست آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا