A place where you need to follow for what happening in world cup

موافقت با پرداخت تسهیلات از محل بازپرداختی اشتغال روستایی

0 129

درنشست شورای هماهنگی موسسات عامل با محور قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ، مدیران چهار مؤسسه عامل، موافقت خود را با پرداخت تسهیلات از محل منابع بازپرداختی تسهیلات اشتغال روستایی مطابق با شیوه نامه تنظیم شده اعلام کردند واین موضوع به شعب استانی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش حامی مالی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،شورای هماهنگی موسسات عامل با محور قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار درمناطق روستایی و عشایری با حضور دکتر “حجت الله عبدالملکی”وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی برگزار شد.
وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی در این نشست، بند ۲ صورتجلسه دهمین نشست کارگروه ملی را مبنی بر پرداخت تسهیلات، موضوع قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل منابع بازپرداخت به طور دقیق بررسی کرد.

“محمود کریمی بیرانوند ” سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی، ” روح الله خدارحمی” مدیرعامل بانک کشاورزی،” حجت الله مهدیان” مدیرعامل بانک توسعه تعاون،”نعمت الله رضایی “مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و”سیداصغر جلیلی نیا” معاون اعتباری و بین الملل “پست بانک ایران دراین نشست حضور داشتند.

حاضران به پرسش های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص قانون مذکور پاسخ و گزارشی از اقدامات خود ارائه دادند‌‌.
“رامین اسدی” مدیر پروژه های سرمایه گذاری در برنامه های اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز در این نشست گزارشی از پرداخت تسهیلات مبنی بر قانون حمایت از توسعه و ایحاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری ارائه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.