A place where you need to follow for what happening in world cup

نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۹۹

0 186

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدام قراردادی متمرکز دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در تاریخ ۹۹/۷/۲۴شرکت نموده و جهت بررسی مدارک و انجام مصاحبه به دانشگاههای ذیربط مراجعه نموده اند میرساند که کارنامه نهایی داوطلبان در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی: www.sanjeshp.ir قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبانی که کارنامه قبولی صادر شده است می بایست از طریق مراجعه به سایت دانشگاه مربوطه اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی را کسب نمایند.

توجه :
– استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند، منوط به تایید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندیهای جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع است.
– داوطلبانی که در زمان های مشخص شده توسط دانشگاههای علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم جهت شروع بکار اقدام ننمایند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت. بدیهی است در اینگونه موارد باهماهنگی با اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سایر شرکت کنندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهدشد .
– مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میشود.

 

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

لینک اعلام نتایج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.