A place where you need to follow for what happening in world cup

واریز سود سهام عدالت سال ۹۸ تا پایان سال جاری

0 130

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد : تلاش می شود سود سهام عدالت سال ۹۸ تا پایان سال جاری به صورت متمرکز به حساب سهامداران عدالت واریز شود.

دهقان دهنوی درباره پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۸ گفت: گفت: مشمولان سهام عدالت دو روش را برای آزادسازی سهام خود انتخاب کردند؛ یک گروه روش غیرمستقیم را انتخاب کردند و به این ترتیب مدیریت پرتفوی خود را به شرکت های سرمایه گذاری استانی واگذار کردند. گروهی دیگر مدیریت مستقیم را برگزیده که این سهم در پرتفوی آنها وارد شده است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸ که از شرکت های سرمایه پذیر موجود در پرتفوی سهام عدالت تشکیل شده، در حال تجمیع است. این رقم در حدود ۲۰۰ هزار تومان برای آن دسته از سهامدارانی است که تمامی سهم خود را نگهداری کرده و هیچ سهمی نفروخته باشند.

وی در ادامه افزود: تصمیم بر آن شده که سود سال ۱۳۹۸ نیز به صورت متمرکز به حساب دو گروه واریز شود و از سال آینده از طریق شرکت های سرمایه گذاری استانی برای سهامداران غیرمستقیم عدالت و از طریق خود شرکتها به حساب سهامداران مستقیم عدالت واریز شود.

رییس سازمان بورس در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا پایان سال جاری این رقم به حساب سهامداران عدالت واریز شود. چنانچه سود چند شرکت نیز تجمیع نشود، مابقی آن در سال آینده واریز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.