ارز دیجیتال

پیش‌بینی میلیاردر معروف از قیمت اتریوم

بر اساس مقاله اخیر فورچون، مارک کوبان، میلیاردر و طرفدار ارزهای دیجیتال، اعلام کرده است که نسبت به ارتقاء مهم آینده اتریوم «بسیار خوشبین» است.

“ادغام” احتمالا در تابستان امسال انجام می‌شود (هنوز تایید نشده) و دومین بلاکچین بزرگ را سبزتر می کند و همچنین تغییراتی در زیرساخت آن ایجاد می کند.

میلیاردر و مالک تیم دالاس ماوریکس معتقد است که ارتقاء آتی اتریوم به دو دلیل مهم است. اولین مورد این است که مکانیزم ETH از اثبات کار به تایید اثبات سهام تغییر می‌کند. این امر اتریوم را دوستدار محیط زیست و سبزتر از بیت کوین، لایت کوین و سایر رمزارزهای فعال در PoW می‌کند.

استخراج‌کنندگان اتریوم دیگر انرژی کمتری مصرف می‌کنند و تأثیر منفی اتریوم بر محیط‌زیست کاهش می‌یابد. انتظار می‌رود مصرف انرژی استخراج اتریوم تا ۹۹ درصد کاهش یابد. همچنین اثبات سهام، تراکنش‌ها را بر اساس میزان رمزارزهایی که توسط اعتبارسنج‌ها استیک شده است، تأیید می‌کند.

در حال حاضر، اتریوم دو زنجیره را اجرا می‌کند: یکی از PoW استفاده می‌کند و دیگری روی PoS اجرا می‌شود. در حال حاضر فقط زنجیره اول تراکنش‌ها را تایید می‌کند. با معرفی «ادغام»، اتریوم به طور کامل به مدل اثبات سهام روی خواهد آورد.

دلیل دوم این است که به احتمال زیاد عرضه ETH در گردش، کاهش یابد. زیرا رمزارزهای بسیار کمتری استخراج می‌شود. با افزایش قیمت، ETH کمیاب‌تر می‌شود.

در سال ۲۰۲۱، کوبان علناً اعتراف کرد که چیزی که باعث شد او عاشق اتریوم شود، قراردادهای هوشمند بود که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌داد تا توکن‌های DeFi و غیرقابل تعویض (NFT) ایجاد کنند.

بلومبرگ گزارش داده است که غول بانکی گلدمن ساکس قصد دارد به مشتریان خود فرصتی برای معامله گزینه‌های خارج از بورس، روی دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار ارائه دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا