A place where you need to follow for what happening in world cup

آزاد سازی قیمت خودرو تکذیب شد

0 76

شورای رقابت ادعای آزادسازی قیمت خودرو را تکذیب و اعلام کرد: خودروسازان باید بر اساس تولید کافی و در نظر گرفتن سود عادلانه‌ سازمان حمایت نسبت به فروش محصولات اقدام می کنند.

به گزارش حامی مالی، سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت با بیان اینکه براساس قانون این شورا متولی تعیین دستورالعمل قیمت خودرو است به تسنیم اعلام کرد: ادعای آزادسازی قیمت خودرو این روزها توسط افرادی بیان می‌شود که در دوره های قبل نتایج منفی ادعا را دیده اند. اگر راهکار حذف شورای رقابت از فرایند قیمت گذاری خودرو معقول و منطقی بود چرا در بهمن سال گذشته باز به اجبار به این حوزه ورود پیدا کرد.

در آن مقطع حتی خودروسازان با برگزاری جلساتی خواستار ورود این شورا به قیمت گذاری بودند که این موضوع نشان می‌دهد ساز و کار قیمت گذاری خودرو درست است. از بهمن سال گذشته بازار خودرو به ثبات قیمتی دست پیدا کرد. در شرایط فعلی برخی با اظهارنظرهای نادرست قصد ایجاد التهاب در بازار را دارند.

بازار خودرو خاص بوده و به دلیل شرایط تحریمی و فشارهای اقتصادی قابل قیاس با سایر کشورها نیست و نمی‌توان برای‌ آن نسخه واحد در نظر گرفت. امروز تولید به اندازه کافی و سازمان حمایت نیز سود عادلانه‌ برای خودروسازان در نظر گرفته است. آنها نیز برهمین اساس نسبت به فروش محصولات اقدام می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.