A place where you need to follow for what happening in world cup

آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت مصوب

0 87

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از ۲۶ مرداد خبر داد و گفت:‌ فروش با قیمت مصوب اعلام‌شده انجام خواهد شد.

به گزارش حامی مالی، حسام قربانعلی اظهار کرد:‌ فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت مصوب از ۲۶ مردادماه آغاز می‌شود و فروش بلیت از طریق سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (iranair.com) قسمت فروش اینترنتی انجام خواهد شد. زائران اربعین از طریق سایت ایران به مرجع خرید هدایت می‌شوند و می‌توانند با قیمت‌های مصوب اعلام‌شده بلیت را خریداری کنند.

وی در خصوص ظرفیت پروازی ایران‌ایر در ایام اربعین، ابراز کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم در ایام اربعین حدود ۱۰۰ پرواز رفت و برگشت توسط ایرلاین ملی انجام شود.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قیمت ۸ میلیون تومانی بلیت پرواز تهران ـ نجف، گفت:‌ سازمان هواپیمایی کشوری برای چند مسیر پروازی به ایرلاین‌ ابلاغ کرده که در حال برنامه‌ریزی هستیم.

قربانعلی با اعلام این‌که قیمت مصوب پروازها ۴ میلیون تومان (رفت یا برگشت) است، اضافه کرد:‌ در روزهای قبل از اربعین این امکان وجود دارد با کاهش تقاضا قیمت بلیت پرواز نجف ـ تهران را تعدیل کنیم، در حال بررسی این برنامه هستیم تا بتوانیم تسهیلاتی را ایجاد کنیم تا زائران اربعین بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با یادآوری اینکه هزینه برگشت زمینی از نجف یا کربلا به‌سمت مهران و از مهران به تهران حدود ۲ میلیون تومان است، اظهار کرد:‌ به‌دنبال آن هستیم تا با یک نرخ مناسب زائران را به استفاده از هواپیما برای پرواز برگشت ترغیب کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.