A place where you need to follow for what happening in world cup

آغاز واگذاری سهام سه زیرمجموعه صندوق فرهنگیان

0 115

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: سهام سه زیرمجموعه بورسی و فرابورسی ۳۱ اردیبهشت به ۸۰۰ هزار عضو واگذار می شود.

به گزارش حامی مالی به نقل از بورس پرس، حمیدرضا نجف پورکردی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۰۰ درصد برنامه‌ها در راستای سودآوری محقق خواهد شد، گفت: واگذاری سهام در روز ۳۱ اردیبهشت خواهد بود و اطلاع رسانی لازم به فرهنگیان درباره جزئیات سهام دریافتی انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون بیش از دو سوم اعضا کد بورسی دریافت کردند. برای آنها که کدبورسی ندارند از سوی سازمان بورس مهلتی تعیین شده تا سهام آنها ذخیره و بعد از دریافت کد بورسی تخصیص یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: در چند روز آینده طبق الگوی که احصاء شد ۸۰۰ هزار نفر شامل بازنشستگان، انصرافی‌ها، از کار افتادگان و در یک جمله همه آنها که امروز شاغل نیستند در اولویت اول قرار دارند و ارزش مالکانه را دریافت و سهامدار می‌شوند. در گام اول سهام شرکت‌های بیمه معلم، بازرسی مهندسی و ماشین سازی اراک که بورسی هستند به افراد واگذار شده و بطور متوسط یک تا ۱.۲ میلیون تومان سهم اختصاص داده و سهام برحسب مولفه‌های ذکر شده متفاوت هستند.

نجف پورکردی توضیح داد: ارزش روز دارایی‌های صندوق ۷۰ هزار میلیارد تومان است که اگر بر ۱.۶ میلیون تقسیم شود بطور تقریبی و میانگین ۴۰ میلیون تومان می‌شود و این عدد تقریبی به تدریج با بورسی شدن شرکت‌ها در قالب سهام به افراد واگذار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.