A place where you need to follow for what happening in world cup

بازار نزولی بیت کوین کی به پایان می‌رسد؟

0 85

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت بیت ‌کوین در ۳۰ آوریل تا ۳۸،۱۸۰ دلار کاهش یافت. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در محدوده ۳۸،۶۱۵ دلار معامله می‌شود که در بازه زمانی ۲۴ ساعته، ۱٫۵ درصد افت دارد.

طبق گزارش‌ها، روز جمعه اکثر بازارهای مالی عملکرد ضعیفی داشتند. در همین راستا، لین آلدن، اقتصاددان، می‌گوید: تقریباً همه چیز به جز طلا، پلاتین و بازار سهام چین، افت داشته است.

در این میان، شاخص دلار آمریکا (DXY) نیز علی‌رغم این‌که اخیرا به بالاترین سطح خود در بیست سال گذشته رسید، نتوانست در نزدیکی اوج دو دهه‌ای خود تثبیت شود. ویلی وو، تحلیلگر، می‌گوید: افزایش قیمت‌ها در کوتاه مدت با وجود بازار نزولی کلان بسیار سخت است. اما DXY با چندین مقاومت تکنیکال مواجه است. و اگر دولت با کنترل منحنی بازدهی وارد عمل شود، می‌توانیم شاهد رشد بازارها باشیم.

کنترل منحنی بازدهی نه تنها برای ارزهای دیجیتال، بلکه برای اقتصادهای تحت حاکمیت دولت‌ها هم یک نقطه عطف مهم در نظر گرفته می‌شود.

ویلی وو در ادامه و در توضیح این‌که چرا قیمت بیت کوین همچنان در یک محدوده باقی مانده، گفت که این وضعیت می‌تواند مشابه فشار شوک عرضه در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ باشد، درست قبل از این‌که بیت کوین از محدوده معاملاتی سه ساله خود خارج شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.