A place where you need to follow for what happening in world cup

بخشنامه جدید الزام به دورکاری و مرخصی اضطراری

1 159

الزام به اجرای دقیق بخشنامه حضور کارکنان دولت در شرایط سه‌گانه هشدار کرونا (بخشنامه شماره ۶۹۲۰ مورخ ۱۵/۲/۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور) توسط معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.

به گزارش حامی مالی، متن بخشنامه ای که به کلیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۲) قانون مدیریت بحران (به استثنای نیروهای مسلح) و به صورت آنی- حائز اهمیت ابلاغ شده، به صورت ذیل است:

با عنایت به روند صعودی موج جدید ویروس کرونا جهش یافته در کشور و قرمز شدن وضعیت اکثر استان‌ها و شهرستان‌های کشور و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تقاضا برای سفر و کم شدن ترافیک در سیستم حمل و نقل عمومی، کلیه دستگاه های اجرایی ملی و استانی موظفند نسبت به اجرای دقیق مفاد بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷/۸/۱۳۹۹ با موضوع نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی و ادارات مرکز و استان ها و شهرستان ها در هر یک از شرایط سه گانه هشدار و کاهش نیروی انسانی بر اساس وضعیت شهرها، اقدام و نتایج اقدامات خود را در مرکز به کمیته عالی نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در استان‌ها به استانداری منعکس نمایند.

در صورت وصول گزارش عدم رعایت و اعمال مفاد بخشنامه مذکور، با تخلفات مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف بر اساس بند (۱) مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا (موضوع بخشنامه شماره ۲۹۰۸۲۳ مورخ ۵/۶/۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور) برخورد خواهد شد.

جمشید انصاری- معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور

1 نظر
  1. کارمند بیچاره خوزستانی می‌گوید

    این بخشنامه هم، مثل سایر بخشنامه ها فقط روی کاغذ نوشته شده و اکثر سازمان های استان خوزستان رعایت نمیشه. من و همکارانم که تموم روزها سال رو اجبار کردن که بیایم سر کار. کدوم بازرس به صورت نامحسوس اومد پیگیر موضوع بشه. از رئیس سازمان سوال میکنن، اون هم میگه :بله، کاملا داره رعایت میشه.بخاطر رفتن هر روز سر کار، خودم که داخل سازمان کرونا گرفتم، همسر و فرزندم هم از طریق من کرونا گرفتن. حالا خوبه؟؟؟ کی پاسخگو هستش.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.