A place where you need to follow for what happening in world cup

بورس و بانک ها هم تعطیل هستند

0 90

با مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا از دوشنبه این هفته تا شنبه آینده ۳۰ مرداد ، تعطیل است و بورس و بانک ها هم غیرفعال می شوند.

به گزارش حامی مالی، بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز دوشنبه تا شنبه از ۲۵ تا ۳۰ مرداد تعطیل شد و بورس و بانک ها هم غیرفعال می شوند.

براساس این گزارش ، ممنوعیت تردد هم از فردا ساعت ۱۲ ظهر اعمال می‌شود و تا صبح شنبه ادامه دارد . بانک‌ها هم تعطیل خواهند بود. ممنوعیت تردد سراسری در جاده‌ها از ساعت ۱۲ ظهر فردا تا جمعه ۵ شهریور و همه مجوزها صادره ، لغو می‌شود .

تعطیلی همه اصناف، ادارات و بانک‌ها از دوشنبه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده ۳۰ مرداد بر قرار بوده و به جز ادارات و اصناف ضروری و همه دستگاه‌های اجرایی باید با شدت وارد عمل شوند. دادستانی، نیروی انتظامی و وزارت بهداشت موظف به نظارت هستند.

در حالی جزئیات این مصوبه اطلاع خواهد شد که به احتمال بسیار زیاد ، محدودیت‌های تازه و گسترده‌ای در جلسه ستاد ملی کرونا تصویب خواهد شد. منع گسترده تردد خودروها در همه محورهای مواصلاتی و نظارت کامل بر این ممنوعیت احتمالا از مهمترین محدودیت‌ها است. همچنین تعطیلی گسترده مشاغل با دربرگیری بالا از جمله محدودیت‌هایی است که احتمالا امروز و به مدت ۱۰روز لحاظ خواهد شد.

مسئله دیگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مراسم محرم است. بر اساس تصمیمات کارگروه‌های ستاد ملی، برگزاری مراسم محرم در فضاهای سربسته و دسته‌ روی‌ها ممنوع شده است اما هیات‌ها همچنان می‌توانند در فضای باز دایر باشند. البته محدودیت‌های دیگری هم در حوزه تردد، فعالیت کسب‌ و کارها، وضعیت کار ادارات دولتی و آموزشی اعمال که امروز تعیین می‌شود.

همچنین سخنگوی ستاد کرونا اعلام کرد: ممنوعیت تردد از فردا ساعت ۱۲ ظهر اعمال می‌شود و تا صبح شنبه ادامه دارد.

تعطیلی بورس از ۲۵ تا ۳۰ مرداد

روابط عمومی سازمان بورس هم در اطلاعیه ای از تعطیلی بازار سرمایه پیرو تعطیلی سراسری از ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه خبر داد و اعلام کرد: هر چهار بورس کشور از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۰ مرداد ماه سال جاری تعطیل خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.