A place where you need to follow for what happening in world cup

خدمات الکترونیک قضایی در اپلیکیشن عدالت همراه

1 172

این نرم افزار که در حال حاضر در بخش خدمات ویژه درگاه ملی قوه قضاییه به ادرس https:/eadl.ir در دسترس قرار خواهد گرفت؛ برای گوشی های هوشمند اندروید طراحی شده و امکان دسترسی به تمامی خدمات الکترونیک قضایی را از طریق تلفن همراه متصل به اینترنت فراهم می کند.

هم اکنون اشخاص حقیقی و حقوقی (دولتی یا خصوصی) می توانند پس از ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیک به نشانی sana.adliran.ir با نصب این اپلیکیشن اوراق قضایی خود را بر روی تلفن همراه مشاهده و دریافت کنند.

گفتنی است که این نرم افزار صرفا” در تلفن های هوشمند و تبلت ها و ابزارهایی که با سیستم عامل اندروید کار می کنند قابل استفاده است و نسخه مناسبی برای سیستم عامل IOS (سیستم عامل محصولات شرکت اپل) نخواهد بود.

عملکرد نرم افزار به این نحو است که کاربر پس از ثبت نام در سامانه ثنا می تواند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی هوشمند یا سایر ابزارهای مجهز به سیستم عامل اندروید، و راه اندازی ان وارد محیط کاربری شود، در ابتدا برنامه از شما شماره ملی  ورمز شخصی را مطالبه می کند و پس از ورود به مرحله بعد باید رمز موقت را وارد کنید تا وارد بخش کاربری شوید، در منوی کاربری، امکان مشاهده ابلاغیه های جدید، ابلاغیه های مشاهده شده قبلی و جستجوی ابلاغات قرار داده شده است.

1 نظر
  1. اکبرنجفی می‌گوید

    جهت نصب اپلیکیشن سامانه عدالت همراه درگوشی اندروید جهت پیگیری ورویت ابلا غیه هاومراحل روندپرونده های شخصی خودم قابل دسترسی داشته باشم…..ممنونم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.