A place where you need to follow for what happening in world cup

زمان عرضه اولیه هفدهمین شرکت جدید قطعی شد

0 6

هفدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۲ درصد سهام نخریسی و نساجی خسروی خراسان طی دو مرحله به روش ترکیبی، ۱۱ دی در فرابورس وارد می شود.

به گزارش حامی مالی به نقل از بورس پرس، در حالی امروز ۱۰ درصد از سهام گروه مالی داتام عرضه اولیه می شود که نخریسی و نساجی خسروی خراسان به عنوان هفدهمین شرکت تازه وارد از طریق فرابورس، دوشنبه ۱۱ دی وارد بازار می شود.

بر اساس این گزارش، مقرر شده ۳۶ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد سهام “نخریس” در دو مرحله با قیمت ارزش گذاری ۶۰۸۹۳ ریالی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه می شود که در مرحله اول ۴ درصد با حداکثر سهمیه ۲۴۰ هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج و در مرحله دوم، ۸ درصد دیگر همان روز با حداکثر سهمیه ۳۰ سهمی به سهامداران حقیقی و حقوقی به روش قیمت ثابت کشف شده تعلق می گیرد. مشاور عرضه هم کارگزاری رضوی و متعهد خرید تامین سرمایه خلیج فارس است.

طی سال جاری سهام ۱۵ شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان، بهار رز عالیس چناران، سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان، گروه مالی شهر، نیان الکترونیک، توسعه صنایع و معادن کوثر، مخازن گاز طبیعی آسیا ناما، خمیر مایه رضوی، صبا فولاد خلیج فارس، توسعه فن افزار توسن، مولد نیروگاهی تجارت فارس، تامین سرمایه کاردان، پرتو بار فرابر خلیج فارس و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﻌﺎدن کرومیت کاوندگان ﺑﻨﺎ عرضه اولیه شده و پس از عرضه امروز گروه مالی داتام، نخریسی و نساجی خسروی خراسان هفدهمین سهم جدید سال بشمار می رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.