A place where you need to follow for what happening in world cup

شستا خریدار۵۱ درصد سهام پرسپولیس

0 24

مدیرعامل شستا با مطرح کردن خرید بلوک ۵۱ درصدی باشگاه پرسپولیس خواستار تعیین تکلیف موضوع از وزارت ورزش شد.

به گزارش حامی مالی، مدیرعامل سرمایه گذاری تامین اجتماعی در نامه‌ای به وزارت ورزش، اعلام کرد: هیچ یک از اشخاص حقیقی و حقوقی همزمان نمی‌توانند کنترل و هدایت بیش از یک باشگاه را برعهده داشته باشند. در غیر این‌ صورت، تمامیت یک مسابقه یا مسابقات را زیر سؤال خواهند برد. با توجه به در اختیار داشتن ۵۰ درصد سهام ذوب‌آهن، آیا می‌توان سهام باشگاه پرسپولیس را نیز داشت یا خیر؟

بر اساس این گزارش به نظر می‌رسد رسانه‌ای شدن این درخواست برای خرید پرسپولیس با اهداف خاصی صورت گرفته است. چرا که شستا کاملاً واقف است طبق قانون هیچ‌ یک از اشخاص حقیقی یا حقوقی به صورت همزمان نمی‌توانند مدیریت بیش از یک باشگاه را در اختیار داشته باشد. حالا این سؤال مطرح می‌شود وقتی شرکت شستا و مشاوران از چنین قانونی مطلع هستند چه دلیلی دارد برای خرید پرسپولیس پیش‌قدم شوند؟ یا آنها باید سهام ذوب‌ آهن را رها کنند یا اینکه قید خرید سهام پرسپولیس را بزنند.

این اقدام شستا و رسانه‌ای کردن آن به نوعی تاکتیکی برای فرار از خرید سهام باشگاه پرسپولیس است. چرا که آنها رسماً اعلام کردند سهامدار عمده ذوب‌ آهن هستند و نمی‌توانند برای خرید سهام پرسپولیس اقدام کنند.

نکته جالب توجه اینجا است که حدود ۲-۳ سال پیش اقداماتی انجام شد تا یکی از شرکت‌های متمول، باشگاه استقلال را در اختیار بگیرد اما این شرکت برای انجام ندادن این موضوع وارد تیم‌داری در لیگ‌های پایین‌تر شد تا باشگاه استقلال را در اختیار نگیرد. حال به نظر می‌رسد از این تاکتیک و حربه، شستا استفاده کرده تا پای خود را به باشگاه پرحاشیه و پر خبر پرسپولیس باز نکند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.