A place where you need to follow for what happening in world cup

قیمت بیت کوین از ۵۰ هزار دلار گذشت

0 133

قیمت بیت کوین از محدوده قیمت چند ماهه اخیر خود خارج شد و به کانال ۵۱ هزار دلار رسید. به نظر می‌رسد که این افزایش قیمت، معامله‌گران را وادار کرده تا هدف کوتاه‌ مدت خود را به ۵۶ هزار دلار تغییر دهند.

صبح روز ۵ اکتبر، قیمت بیت کوین به بیش از ۵۰ هزار دلار رسید و در طول روز هم به افزایش قیمش ادامه داشت. گاوها کنترل بازار را در دست گرفته و قیمت BTC را نزدیک به ۵۱،۹۰۰ دلار رساندند.
داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که پس از یک دوره کوتاه تثبیت، گاوها روند صعودی خود را از سر گرفتند و بسیاری از تحلیلگران به دنبال پاسخ سؤال این هستند که آیا سطح ۵۰،۰۰۰ دلار به‌ عنوان سطح پشتیبان قیمت BTC باقی می‌ماند یا نه.

از ۲۹ سپتامبر که قیمت بیت کوین به ۴۰،۸۸۵ دلار رسید، ارزش آن ۲۶.۸ درصد افزایش یافته و همان‌طور که قبلاً پیش‌بینی‌شده بود، معامله‌گران امید دارند که تا پایان سال ۲۰۲۱، قیمت این رمزارز به ۱۰۰ هزار دلار برسد.
Ryan Cantering Clark در توییت خود نوشت: فاصله قیمت بیت کوین تا ۱۰۰ هزار دلار، تقریباً دوبرابر قیمت فعلی‌اش است. اجازه دهید ارزش آن کمی فروبریزد.

دیوید لیفچیتز (David Lifchitz)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در ExoAlpha، معتقد است که دو سناریو بعد از این افزایش قیمت بیت کوین وجود دارد: گاوها کنترل بازی افزایش قیمت بیت کوین را در دست گرفته و احتمالاً قیمت بیت کوین به ۵۵ هزار دلار می‌رسد. بعد از آن می‌توان انتظار داشت که خیلی زود شاهد افزایش قیمت بیت کوین به ۶۴ هزار دلار باشیم.
ممکن است که گاوها به‌ اندازه کافی قوی عمل نکرده و بیت کوین به قیمت ۴۴ الی ۴۸ هزار دلار برسد.
یکی از تریدرهای ارز دیجیتال به نام Pentoshi، چارت زیر را در توییتر منتشر کرده و معتقد است که این احتمال وجود دارد که در سال ۲۰۲۲، بار دیگر قیمت بیت کوین به ۳۲ هزار دلار برسد.

در حال حاضر حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال ۲.۲۲۹ تریلیون دلار است و بیت کوین ۴۳.۵ درصد از آن را به خود اختصاص داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.