A place where you need to follow for what happening in world cup

قیمت سوخت نیروگاه ها ۲۰۰ درصد گران تر خواهد شد

0 33

طبق مصوبه هیات وزیران و پس از ابلاغ رسمی وزارت نیرو، نرخ سوخت نیروگاه ها از جمله شرکت تولید برق عسلویه مپنا ۲۰۰ درصد افزایش می یابد.

به گزارش حامی مالی به نقل از بورس پرس، شرکت تولید برق عسلویه مپنا از افزایش ۲۰۰ درصدی نرخ سوخت نیروگاه طبق مصوبه هیات وزیران و پس از ابلاغ رسمی وزارت نیرو خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای شنبه شد.

بر اساس این گزارش، “بمپنا” اعلام کرد: طبق بند یک ماده ۳ مصوبه ۲۸ مرداد هیات وزیران، نیروگاه های مقیاس کوچک و بزرگ که تمامی برق را به شبکه سراسری برق تحویل می دهند، مکلفند به ازای هر لیتر فرآورده نفتی و هر مترمکعب گاز طبیعی تحویلی ۷۵ تومان با احتساب عوارض و مالیات بر ارزش افزوده به صورت نقدی و تعهدی در قبال صورتحساب صادره توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از طریق شرکت پخش فرآورده های نفتی و شرکت گاز به حساب شرکت توانیر و یا شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی حسب مورد واریز کنند.

هزینه سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی عسلویه پس از ابلاغ رسمی از سوی وزارت نیرو از ۲۵ به ۷۵ تومان افزایش خواهد یافت. پس از ابلاغ رسمی، اثرات مالی قابل اتکای این تغییرات به نحو مقتضی اطلاع رسانی می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.