A place where you need to follow for what happening in world cup

یک بانک و ۳ موسسه در آستانه انحلال هستند

0 57

مدیر نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی از برنامه حداکثر دوساله برای ۸ بانک و موسسه اعتباری ناتراز و تعیین تکلیف انحلال سه موسسه و یک بانک خبر داد.

به گزارش حامی مالی، مهدی عطوان درباره نظارت بر عملکرد بانک ها در شبکه خبر گفت: مجامع برخی موسسات اعتباری که از قبل هیات سرپرستی منصوب شده بود، برگزار و تعیین تکلیف نهایی شدند و در روزهای آینده مجامع باقی مانده هم برگزار می شود تا در مراجع قانونی برای انحلال سه موسسه و یک بانک تصمیم نهایی گرفته شود.

وی افزود: برای هشت بانک یا موسسه مالی اعتباری که ناتراز اما قابل احیا و بازسازی بودند، برنامه حداکثر دوساله مشخص و به آنها ابلاغ شد.

گمانه‌زنی‌ها درباره اسامی موسسات و بانک در آستانه انحلال تکذیب شد

بانک مرکزی، گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی درباره اسامی موسسات اعتباری و بانک در آستانه انحلال را تکذیب کرد.
بانک مرکزی، گمانه زنی های انجام شده از سوی برخی رسانه ها و کانال های تلگرامی درباره اسامی بانک‌ها و موسسات اعتباری در آستانه انحلال را تکذیب کرد.

مهدی عطوان؛ مدیر نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی در برنامه میز اقتصاد گفته بود: هم اکنون ۳ موسسه و یک بانک نیز در آستانه حل و فصل نهایی قرار دارند.

همزمان با انتشار سخنان این مقام بانک مرکزی، برخی گمانه زنی ها در فضای مجازی درباره اسامی بانک و موسسات اعتباری در آستانه انحلال منتشر شد که از سوی بانک مرکزی تکذیب شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.