A place where you need to follow for what happening in world cup

شرط واریز سود سهام عدالت متوفیان

0 1

معاون سپرده‌گذاری مرکزی شرط واریز سود سهام عدالت متوفیان را مراجعه به ۴ بانک‌ منتخب و کارگزاری ها و تکمیل مدارک توسط وراث تا ۱۰ اسفند اعلام کرد.

به گزارش حامی مالی به نقل از بورس پرس، محمود حسنلو در خصوص آخرین اقدامات برای تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان، اعلام کرد: فرآیند تقسیم ارث متوفیان سهام عدالت بین وراث از طریق سامانه میراث در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی انجام خواهد شد.

انتقال سهام توسط یکی از وراث یا نماینده آنها که در سجام احراز هویت شده از طریق مراجعه به یکی از شعب سراسری کارگزاری‌های بورسی یا یکی از شعب بانک‌های ملی، تجارت، پارسیان و ملت انجام می‌شود. تمامی فرآیند اجرا رایگان بوده و لازم نیست وراث هیچ‌گونه مبلغی را پرداخت کنند.

همچنین هر یک از وراث می‌توانند به صورت جداگانه و با مراجعه به درگاه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس ddn.csdiran.ir نسبت به پرونده آگاهی پیدا کنند. به محض تشکیل پرونده در یکی از شعب، وضعیت پرونده همه وراث در این سایت قابل مشاهده است.

به وراث توصیه می شود تشکیل پرونده و اقدام تقسیم ارث را به روزهای پایانی سال موکول نکنند. چرا که در پایان سال فرآیند توزیع سود سهام عدالت را خواهیم داشت. اگر فرآیند تقسیم سود سهام عدالت متوفیان حداکثر تا ۱۰ اسفند به پایان برسد، سود سهام عدالت سال های گذشته و جاری به حساب آنها واریز خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.