A place where you need to follow for what happening in world cup

محدودیت های جدید تراکنش بانکی در هر روش

0 1

محدودیت های جدید تراکنش بانکی شامل سقف تراکنش هر کارت، برداشت چند کارت هر نفر در اینترنت، کارتخوان، موبایل و اپلیکیشن‌، خودپردازها و حواله ساتنا و پایا اعلام شد.

به گزارش حامی مالی به نقل از بورس پرس، بانک‌های بورسی و دولتی مکلف شدند سامانه‌ها اینترنتی را با محدودیت های جدید تراکنش به‌گونه‌ای طراحی کنند که هدف از انتقال یا واریز وجه مشخص باشد.

بر اساس این گزارش، برای اینترنت بانک و دستگاه کارتخوان سقف تراکنش برای هر کارت حداکثر ۵۰ میلیون تومان و سقف برداشت چند کارت هر نفر ۱۰۰ میلیون تومان در شبانه روز، برای موبایل بانک و اپلیکیشن‌های پرداخت سقف ۱۵ و ۵ میلیون تومانی، برای خودپردازها حداکثر برداشت وجه ۲۰۰ هزار تومان و سقف انتقال وجه کارت در روز ۱۰ میلیون تومان، برای حواله ساتنا حداقل مبلغ قابل انتقال ۱۵ میلیون تومان و شرط انتقال وجه مراجعه حضوری به شعبه، برای حواله پایا شرط انتقال وجه مراجعه حضوری به شعب بانک و سقف انتقال حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین اگر فردی ۱۰۰ میلیون تومان با استفاده از حواله ساتنا انتقال دهد دیگر امکان انتقال با حواله پایا را نخواهد داشت. اگر ۵۰ میلیون تومان با حواله ساتنا انتقال دهید، امکان ۵۰ میلیون تومان دیگر نیز با حواله پایا یا مجدداً با حواله ساتنا وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.