A place where you need to follow for what happening in world cup

فروش فوق العاده ایران خودرو از ۲۹ آبان

0 59

هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو با عرضه چهار محصول از روز ۲۹ آبان ماه آغاز می شود.

به گزارش حامی مالی، در این طرح که از پنج‌شنبه ۲۹ آبان به مدت سه روز به اجرا می گردد، چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور TU۵، پژو ۲۰۶ تیپ دو و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌شود.

برندگان این طرح حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

متقاضیانی که درقرعه کشی های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده اند،میتوانند دراین طرح با شرایط ذیل ثبت نام نمایند.

انتخاب شدگان درطرحهای قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز، میتوانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام نمایند.

طرح فروش فوق العاده(۳ماهه) محصولات ایران خودرو (با روش قرعه کشی) از روز پنج شنبه مورخ ۲۹-۰۸-۹۹ شروع و تا پایان روز شنبه مورخ ۰۱-۰۹-۹۹ ادامه خواهد داشت.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه:

مرحله اول : متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می شود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار می گردد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می گردد ومشتری می بایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع گردد.

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده، ظرف مهلت ۵ روز می بایست وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس  esale.ikco.ir  واریز نمایند . در صورت عدم واریز وجه ، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.