A place where you need to follow for what happening in world cup

کروکی آنلاین جاده ای آذرماه عملیاتی می شود

0 31

وزیر اقتصاد گفت: اولین تست صدور بیمه الکترونیک روز گذشته انجام شد و امیدواریم در آذرماه بتوانیم با حضور اقای رییس جمهور برای ۳۱ استان کشور کروکی الکترونیک جاده ای را عملیاتی کنیم.

به گزارش حامی مالی به نقل از تسنیم، احسان خاندوزی در همایش روز ملی بیمه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در یک سال گذشته خسارت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی را پرداخت کرده است؛ سال آینده نیز در بودجه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی برای بودجه این صندوق پیشنهاد دادیم.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه اولین بیمه نامه مشترک ایران و سوریه هفته آینده رسما صادر می شود، گفت: در سال ۱۴۰۳ پیشنهاد دادیم سرمایه گذاری بیشتر برای کاهش نقاط حادثه خیز داشته باشیم.

او درباره کروکی آنلاین هم گفت: کروکی الکترونیک در تصادفات جاده ای یکی از مشکلاتی بود که مردم داشتند؛ اولین تست صدور بیمه الکترونیک روز گذشته انجام شد و امیدواریم در آذرماه بتوانیم با حضور اقای رییس جمهور برای ۳۱ استان کشور کروکی الکترونیک جاده ای را عملیاتی کنیم.

خاندوزی گفت: در سال اینده شرکت ملی بیمه اتکایی فراگیر را افتتاح می کنیم؛ امیدواریم با حضور شرکت های بیمه و سرمایه گذاری هایی که صورت می گیرد، در شرایط تحریم پوشش ریسک را داشته باشیم.

وی به توسعه محصولات داخلی بیمه هم اشاره و تصریح کرد: در سال قبل و سال جاری بیمه تکافل در بین شرکت های بیمه اجرایی شد و امیدواریم سال آینده شاهد فراگیری این بیمه نامه در داخل و خارج از کشور باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.